Gaute Skrevet April 14, 2005 Skrevet April 14, 2005 Jeg skal ikke kjøre, men skal være etappesjef på SS3/7. EDIT: Wow. Faktisk mange E30 M3'er på startlisten nå. GROMT
Aguilera Skrevet April 14, 2005 Skrevet April 14, 2005 En kompis av meg skal sikkert kjøre... han kjører en Subaru Impreza!
Tommy Skrevet April 14, 2005 Skrevet April 14, 2005 Eg ska stå i et veikryss med gule vest, å se farlige ud.
Gunnar Skrevet April 14, 2005 Skrevet April 14, 2005 hmmmm hva er dette enkli?? http://www.rally.no/stavanger/index.htm Startliste: http://www.rally.no/stavanger/svgstartliste.htm
Frode H. Skrevet April 14, 2005 Skrevet April 14, 2005 Jeg planlegger å ta en tur. Er det noen som kan anbefale et bra sted å stå? Må være et sted som er enkelt å finne for en Nord-Rogalending.
Gaute Skrevet April 14, 2005 Skrevet April 14, 2005 Jeg planlegger å ta en tur. Er det noen som kan anbefale et bra sted å stå? Må være et sted som er enkelt å finne for en Nord-Rogalending. Du kan jo få være med som funksjonær. Da får du stå helt inntil løypa, og kan ikke få bedre utsikt Tror kanskje det kan være å anbefale en plass ved Trafikkstasjonen. Der får du med deg bilene på både grus- og asfalt-underlag. Ellers er det litt gøy å være publikummer ved Ford Kverneland, siden det er speaker der, og mange biler på etappen på en gang (en bil starter hvert 30. sekund). Det er nok gøy uansett hvor man skulle havne, så lenge det er OK vær.
panasync Skrevet April 15, 2005 Skrevet April 15, 2005 Må nok prøve å få dette med meg ja Fikk en etappe med meg ifjor
Aguilera Skrevet April 15, 2005 Skrevet April 15, 2005 Og jeg får ikke være med å se på en gang Må stå på jobb heile dagen"#¤&(/)=?
Frode H. Skrevet April 15, 2005 Skrevet April 15, 2005 Du kan jo få være med som funksjonær. Da får du stå helt inntil løypa, og kan ikke få bedre utsikt Tror kanskje det kan være å anbefale en plass ved Trafikkstasjonen. Der får du med deg bilene på både grus- og asfalt-underlag. Ellers er det litt gøy å være publikummer ved Ford Kverneland, siden det er speaker der, og mange biler på etappen på en gang (en bil starter hvert 30. sekund). Det er nok gøy uansett hvor man skulle havne, så lenge det er OK vær. Hadde jeg vært Sør-Rogalending skulle jeg nok vært med og hjulpet dere men tror det blir litt vanskelig denne helgen. Takker for tips!
gassapaa Skrevet April 15, 2005 Skrevet April 15, 2005 Kjørte bak Sveinsvoll sinn nye Renault Clio idag....fy faen d var sykt...hørte et smell så så d ut som alt gikk i veldig veldig rask film :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå