Gå til innhold

Rens av tak innvending og bilpleiefirma


mali
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har erfaring med å rense / vaske taket innvending? Jeg har lyst stoff innvendig i taket, og noe bør snart gjøres med det.

Har noen tips om bilpleiefirma i Oslo i sammen slengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt skummelt d der. lett for att d kan løsne og bli hengende når d er stoff. :)

Fordi rensemiddelet inneholder sterke kjemikalier? Det er vel forskjell på rensemidlene også? Eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt stoffrens på taket i en E36. Fikk ikke bort så mye, men det ble ikke ødelagt. Husker ikke om jeg prøvde på hele taket eller kun den lille plata som takluka skyver bakover. Tok ihvertfall den da vi hadde takluka ute, men er usikker på om jeg prøvde på resten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har MEGET god erfaring med dette. Brukte Textile-Cleaner (tror den het det, kan sjekke i morra) fra Turtle Wax. Den virker slik at man sprayer på med flaska, for så å gni det inn i taket. Deretter skal det vel stå litt, deretter tørkes av. Husker ikke 100% gangen i det. Står bruksanvisning på boksen. Det ble helt utrolig super duper forskjell! Trodde ikke det var mulig :P Nå skal det sies at den forrige eieren røykte i bilen, så ble veldig skittent pga det. Aldri mer røyk i min bil!!

Dette var altså natt og dag. Taket var også helt fint igjen senere. Er vel ingen fare å bruke dette stoffet, siden det er beregnet for slike jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

Dere jeg har en støvsuger som heter Rainbow. Den har en teppe renser som ikke trenger noen kjemikaler. hvis du vil en dag så kan vi sikkert prøve den i taket. jeg tenkte jeg kanskje skulle prøve den i taket på bilen min en dag. den er helt super når jeg tar seter osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har MEGET god erfaring med dette. Brukte Textile-Cleaner (tror den het det, kan sjekke i morra) fra Turtle Wax. Den virker slik at man sprayer på med flaska, for så å gni det inn i taket. Deretter skal det vel stå litt, deretter tørkes av. Husker ikke 100% gangen i det. Står bruksanvisning på boksen. Det ble helt utrolig super duper forskjell! Trodde ikke det var mulig :P Nå skal det sies at den forrige eieren røykte i bilen, så ble veldig skittent pga det. Aldri mer røyk i min bil!!

Dette var altså natt og dag. Taket var også helt fint igjen senere. Er vel ingen fare å bruke dette stoffet, siden det er beregnet for slike jobber.

Har brukt den eg og, funket kjempebra den..brukte den i hele bilen seter, dørtrekk,tak osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Noen som har erfaring med å rense / vaske taket innvending? Jeg har lyst stoff innvendig i taket, og noe bør snart gjøres med det.

Har noen tips om bilpleiefirma i Oslo i sammen slengen?

Her i nærheten der jeg bor er det åpnet et nytt bilpleiefirma med vaskehall osv, de tar 498kr for polering av bilen, vask innvendig og utvendig, synes det var ganske billig jeg.

Holder til på Haugenstua Haavardmarinsens vei 19 ( venstre for BCA Autoaksjon)

du kan jo spørre dem, men hvordan de gjør arbeidet sitt vet ikke jeg, da de har nylig åpnet og jeg har ikke brukt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Noen som har erfaring med å rense / vaske taket innvending? Jeg har lyst stoff innvendig i taket, og noe bør snart gjøres med det.

Har noen tips om bilpleiefirma i Oslo i sammen slengen?

Her i nærheten der jeg bor er det åpnet et nytt bilpleiefirma med vaskehall osv, de tar 498kr for polering av bilen, vask innvendig og utvendig, synes det var ganske billig jeg.

Holder til på Haugenstua Haavardmarinsens vei 19 ( venstre for BCA Autoaksjon)

du kan jo spørre dem, men hvordan de gjør arbeidet sitt vet ikke jeg, da de har nylig åpnet og jeg har ikke brukt dem.

Hørte på det samme der jeg bor og de skulle ha 1800 ,- ! :shock:

Da tok de å pollerte bilen utvendig og renset alt i bilen men dyyyrt !

derfor kjøpte jeg interiør rens 49 pr boks så det tror jeg blir like bra, har også tilgang til en steamrenser som du bare "sprayer" på damp og tar og støvsuger ut skiten ;)

Gleder med til å se resultatet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...