jakobs Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Har en -98 525TDS, som jeg syns automaten "maser" litt for mye, spesiellt ved 70-80 km/t. Virker som den ikke helt vet hviket gir den skal velge. Noen som vet om det er mulig å justere dette på noe vis? Jakob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 samme hadde jeg på min 325tds. akk de hastighetene. men var lite og gjøre med d. sette den i s vist du har de muligheten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobs Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 samme hadde jeg på min 325tds. akk de hastighetene. men var lite og gjøre med d. sette den i s vist du har de muligheten!! Ja har den muligheten, men er egentlig det samme der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Har merket dette selv, særlig på 525tds. Lurer på om det er vekt/hk forholdet som ikke helt passer til automatgearkassen i kombinasjon med de fartsgrensene vi har i Norge. Ved kjøring med cruise controll på 525tds merker en det særlig godt. Vet ikke om det går an å justere noe slik at den utnytter dreiemomentet bedre, den burde ikke gire bare den ser en motbakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 er nok mere beregnet for tyskland ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Ja, men på den andre siden har jeg ikke slike problemer med 530den og steptronickassen. Den synes jeg funker fint. Burde jo være mulig å justere på de litt eldre girkassene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå