Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 var ikke bare bare og få justert denne karen under kravene..men med litt triksing og fiksing av min mekanikerkompis så gikk det så nå kom jeg ut fra biltilsynet isted med ALT godkjent i vognkort(dvs justerbart senkesett, 8,5x18" med 225/40-18,Angeleyes,badlook,Effektanlegg og LED-Chromelyktene bak) Så nå ser jeg fram imot neste tekniske kontroll men et lite tips til dere som skal prøve og godkjenne senkesettet..har dere ikke justerbart senkesett blir det et problem med camber`n og spissinga bak.justerte maksimalt på spissinga bak og det var i grenseland. Har dere en mekanikerkompis eller er mekaniker selv så går det nok med litt triksing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Hadde du TUV papirer på angeleysa? å hva står det nå i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 TUV-papir er med når du kjøper dem..hvertfall de jeg har som er Hella-Angeleyes. har abre fått midlertidig nytt vognkort nå da før det papirarket kommer i posten med alt..men det ble skrevet inn som "godkjent med Hella Angeleyes". har du hellalys og ikke godkjenningspapirer så kan det ordnes i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå