|_BMW_| Skrevet April 15, 2005 Skrevet April 15, 2005 Har en kjip skrangle lyd når jeg spiller opp med bassen i bilen... Noen som har peil på hvordan jeg demper vibrasjonen som oppstår i metallet oppå koffert lokket?!? Er det mulig og komme til og legge noe tøy eller lignende i mellom?
Bimmer520 Skrevet April 15, 2005 Skrevet April 15, 2005 Kan du ikke lime på selvkleende asfaltplater? Det demper godt.
|_BMW_| Skrevet April 15, 2005 Forfatter Skrevet April 15, 2005 joda, får jo kjøpt dempematter på biltema osv, men hvordan kommer jeg til der? Vrient som pokker spør du meg
Kenneth BMW Skrevet April 15, 2005 Skrevet April 15, 2005 Jeg har samme problemet!! Når jeg spiller BASS, så dirrer det noe så helt enormt. Det virker som det er noe løst i lokket runt skiltet og lysene.( skiltet dirrer ikke) Å bruke asfaltplater er ikke god løsning da lokket blir VELDIG Tungt En ting til: Er det lurt å lage bass refleks i gjennon hattehyllen?? bassen virker så innestengt.
BalleKnalle Skrevet April 15, 2005 Skrevet April 15, 2005 LyddempingsplaterEffektive og utprøvde matter som minsker lydvolumet med ca. 40 dB. Produsert i skumplast. Kan limes fast. Meget anvendelige for f.eks. å dempe motorlyd. Produktene oppfyller kravene i Fritidsbåtsdirektivet 94/25 EF. Testet og godkjent etter ISO 3795. http://www.biltema.no/index.asp Kan noe slikt hjelpe på? Vet ikke hvordan det ser ut i bagasjerommet på E39 jeg..
|_BMW_| Skrevet April 16, 2005 Forfatter Skrevet April 16, 2005 Joda, noe sånt hadde ikke vært dumt, men problemet er hvordan jeg skal klare og lure noe sånt på plass... Noen som har peil...
BalleKnalle Skrevet April 16, 2005 Skrevet April 16, 2005 Hvordan ser bagasje lokket ut da? Klarer du ikke å dele opp mattene i mindre biter å feste dem?
Kjell Rune Skrevet April 16, 2005 Skrevet April 16, 2005 dere må bruke noe somheter nois killer. d sprøytes på blekkplatene for og fjerne vibrasjonen i d. er skikkelio digg og kan lakkes over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå