Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Lurte på og bestille noen sett med ac shnitzer pedalsett og fotstøtter. tenkte jeg kunne skaffe noen fler vist noen her inne ville ha slikt. kommer på ca 2000 for begge deler eller 1000 per del. noen som er int?? send meg e.mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Kjøpte meg originale Ac Schnitzer pedaler og fotkviler fra Tyskland jeg oxo.... Blei jævlig pent(selv om de kostet skjorta ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Jeg kjøpte akkurat like fra toyshop.no, bare med ///M logo på (pedaler + fotstøtte) å betalte 750.- inkl. frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Kunne godt tenkt meg kun pedalsettet. Hvor mye blir det? 1000 Mikke Mus-lapper? Aner ikke om jeg har råd....meeeen....mye som skal på bilen snart, så må se hva jeg har råd til først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 vet ikke om alpina har, men dette kan jeg jo altids høre med de jeg skal bestille med om dem har. jeg bestiller som sakt noen sett til meg og noen kompiser og de prisene jeg kan skaffe dem for er vel noe under d som blir solkt har jeg sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå