c_ellef Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273955 Det er ikke dårlig å stryke så mange ganger. Han hadde betalt 6500 kroner for sine 272 forsøk, hadde det vært i Norge så hadde prisen vært 81600 kroner Man får 2 ukers karantene mellom hvert forsøk her i Norge, så dette ville da tatt 544 uker som er 10,5 år. Tror jeg hadde gitt opp for lenge siden jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Da burde man ikke få lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Når man har strøket 272 ganger så bør en kanskje innrømme at bilkjøring ikke er noe for en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Mon tro hvor mange timer han trenger på å bestå kjørepørven??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 det var jo en vietnametisk dame i usa som hadde brukt 1200 kjøretimer! tror det var over 13 år eller noe slikt. finner ikke urlen though :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Hahaha, at det går an Men kati va d de inførte den to ukers karantenen mellom teoriprøvene?? Hadde ikke det da jeg tok lappen vertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Hahaha, at det går an Men kati va d de inførte den to ukers karantenen mellom teoriprøvene?? Hadde ikke det da jeg tok lappen vertfall... Det er 2 uker karantene for teoriprøven og 4 uker for oppkjøring. Det ble vel innført i 2004. De mener at du ikke nødvendigvis kan noe mer teori hvis du består f.eks 1 time etter at du strøk, eller at du står på oppkjøringen dagen etter at du strøk. De vil at du skal hjem og trene mer før du prøver igjen Syntes ikke det er så dum tanke egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 hvordan i helvete er det mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 hvis du ikke klarer det på forsøk nr 5 mener jeg du må vente 2 år eller no. Etter forsøk 10 kan du bare droppe det å kjøpe deg en DBS... Er mange der ute som ikke har noe bak rattet å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Han har jo sikkert bare hatt flaks å tippet riktig denne gangen.. Hadde ikke følt meg trygg viss eg satt på med han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 he he. heldig han der da. sikkert litt lei av og prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Da burde man ikke få lappen! Helt enig... det er sykt me så mange forsøk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Sta jævel det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Sto på første forsøk her om dagen jeg, var ikke så vrien som jeg hadde trodd... 9 feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Klarte den på første jeg 8 feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå