Kjell Rune Skrevet April 18, 2005 Forfatter Skrevet April 18, 2005 Merke og modell: BMW ALPINA B10 Registreringsnummer: ND99269 Registreringsår: 1986 så var d avklart.
Kristov Skrevet April 19, 2005 Skrevet April 19, 2005 Hva er Alpina-serienummeret da? Pleier vel stå innstanset på en metallplate ett eller annet sted på bilen. Disse bilene ble jo bygget i ganske lite antall eksemplarer.
Kjell Rune Skrevet April 19, 2005 Forfatter Skrevet April 19, 2005 vetje jeg. har ikke sjeka. selger den for en kompis bare. så di som er int kan sende meg pm eller mail.
alpina b3 Skrevet April 19, 2005 Skrevet April 19, 2005 rå kuult om det er en orginal, ikke mange av dem alpina plata skal sitte på dashbordet på passager siden, er ikke sikker på eldre modeller. Ved serie nummret frem i motorummet skal alpina vare inslaget ved serie nummret. Kanskje forrige eier har tatt plata på dashbordet og smelta den, den er laga av silver eheheh har du nummret kan dun finne ut når bilen er tilverket mm tipper at det er ikke mange av denne model, b3 e36 vart lafga i ca 750ex fra 92 tils etterkommeren kom.
Kjell Rune Skrevet April 19, 2005 Forfatter Skrevet April 19, 2005 jeg vet ikke om d finnest noe serinr. bilen er faktisk sendt fra norge til alpina for og bli vbygd om og da vet jeg ikke om di får eget alpina cassi nr. men dette står nokk i pappirene som er med bilen. for alt på den er jo alpina.
KennyZM Skrevet April 19, 2005 Skrevet April 19, 2005 Den må da gå som et uvær... Men den drikkel vel plenty me drivstoff... Elr?
Kjell Rune Skrevet April 19, 2005 Forfatter Skrevet April 19, 2005 he he litt tørst er den nok. bilen har faktisk reg.nr som cassi nr. dette ble forandret av alpina. vittig.. alle delene er merket med reg nr.
Hylland Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Ska du selga den E34 med ac schnitzer emblem framme i grillen som du har bilde av i galleriet ditt??? Isåfall må du si ifra!!!
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Forfatter Skrevet April 20, 2005 d var gamle bilen min d og den er forsovidt til salgs igjend. tror han forlanger 80000 for den men den har 265000km bak seg da. men den er ikke vinterkjørt siden jeg hadde den og virkelig påkostet og bærer ingen preg av km. sort m5 skinn er d og.
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Forfatter Skrevet April 20, 2005 ingen her inne som er interisert?? dette er jo bare en sinnsyk kjøremaskin. lurer på om jeg skal kjøpe den selv jeg nå. men d var jo de derre pengene.
KennyZM Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Hadde jeg hatt pengene hadde jeg vært veldig intresert... men blir nok litt for mye for en fattig student... Du får si fra om du kommer over et billigere bmw prosjekt...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Forfatter Skrevet April 21, 2005 ja d skal jeg gjøre vet du.. hva menes da med billig enkli?? dette er jo ganske billig d da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå