skillbill Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Hei har lagt merke til at det ofte snakkes om NAVN på bilene her inne..foreløpig har jeg ikke funnet noe navn til bayeren min..men den er definitivt hannkjønn! den forrige bilen, en hyundai accent, het så mye som Nils Gerhardt! spør meg ikke hvorfor, men det er det råeste navnet jeg har hørt (bestefaren til en gammel venn het det).. Over til spørsmålet : HVA SKAL JEG KALLE BAYERN? BMW E46 316i 2000mod -Grønn Forslag mottas med takk! Bilder kommer ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 bobaffe er ett bra navn da. he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Turid-Laila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 he he. d var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Arne-Jonny eller Ponny Petra Kåre-Bob? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 kurt elvis er bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 regner med at jeg venter litt, til dere har fått sett bilder osv, så kommer det sikkert litt flere forslag? er lettere å foreslå navn når man "ser" hva man skal navngi så velger jeg ut noen av de jeg syns er best, oxo lager jeg en sånn _avstemming_ ! syns det blir litt artig at dere her inne på guiden skal "velge" navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Hei har lagt merke til at det ofte snakkes om NAVN på bilene her inne..foreløpig har jeg ikke funnet noe navn til bayeren min..men den er definitivt hannkjønn! den forrige bilen, en hyundai accent, het så mye som Nils Gerhardt! spør meg ikke hvorfor, men det er det råeste navnet jeg har hørt (bestefaren til en gammel venn het det)..Over til spørsmålet : HVA SKAL JEG KALLE BAYERN? BMW E46 316i 2000mod -Grønn Forslag mottas med takk! Bilder kommer ganske snart Mr Greeny ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 jobb bilen som jeg nå har knasa het faktisk ronny renault. he he. fattern lurte på hva som fåregikk når jeg sa att ronny hadde daua. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 jobb bilen som jeg nå har knasa het faktisk ronny renault. he he. fattern lurte på hva som fåregikk når jeg sa att ronny hadde daua. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Gunnar Grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Bob Kåre Greenwitch eller noe!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Green Machine Det var det litt svung over.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Hva med BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Bjørn Maier Westad... (BMW...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå