BalleKnalle Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 ikke verst ikke verst..blir artig når det kommer ut litt mer konkrete bilder, gjerne med detaljer både inn og utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 De bildene jeg la ut før tror jeg ikke var en M3.... Bare en M-tech bil.. http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=5318&start=0 Denne har jo 2 dører, dobbel eksos og bredere hjulbuer enn den vi så tidligere.... Disse bildene skal være ganske ferske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 Jo husker det... men det var bilder av en ev. E90 M3 cab.. Dette er jo coupe utgaven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 synes bilen er helt fantastisk fin jeg... hadde jeg bare hatt pengene:) (å lappen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Denne er jo bare rå da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Det ser jo lovende ut... men den var litt for maskert til at jeg klarer å gjør meg opp en skikkelig mening... Men den kommer neppe til å skuffe meg når den en gang er ferdig..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 kan bli bra detta ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå