Hakon Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Har jo som sikkert mange andre fått ett lite problem med vinduet. Det har gått ut av sporet og plastikk festene er knekt. Noen som vet om en enkel måte å bytte disse på? Er jo så jævlig trangt inni der... Håper på tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 heisann, ei hadde samme problemet på min e36 for en stund siden. Det ei gjor var å kjøpe nye plastikk klips, disse satte ei innpå skinna som sitter fast på vinduet, så brukte jeg ei rørtang for å klemme sammen vindusheisen og vinduet, det funka som bare det.. lykke til. Drev på lenge for å få det til ei å, det var et helve**es slit. Misunner deg ikke den jobben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 ehh? en helvetes jobb? fiksa nettop vinduet på en e36 med samme problem. bare snudde den plast dingsen opp ned og kjørte splinta igjennom da satt det etterpå. tok ca 15-20 min. +*- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 snudde plastdingsen? går for rørtanga jeg! takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 ehh? en helvetes jobb? fiksa nettop vinduet på en e36 med samme problem. bare snudde den plast dingsen opp ned og kjørte splinta igjennom da satt det etterpå. tok ca 15-20 min. +*- det kommer vel litt ann på erfaring Når ei gjor detta på egen bil så var det første gangen ei tok av dørsida og så ut åssen det så ut inni der, måtte sette på igjen gummilistan på begge sider, fordi disse lå som en krøll inni der, ruta var helt avspora, og begge plastklipsa ødelagt.. så for meg som da ikke er den mest kunnskapsrike på bilmekking så var dette en bra nok førstegangs erfaring Men når ei først fikk brukt hue litt så gikk det jo relativt greit da men måtte bytte hele heisen i ettertid, siden den var blitt skeiv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Har samme problem selv nå. Må vel fikse det snart. GS har vel slike plastdingser liggende? Mens jeg nå er her. Soltaket mitt funker ikke. Jeg sveiver og sveiver, men det går aldri opp. Hva kan være galt? E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 ei fant de ikke på nettbutikken deres, men de klarer sikkert å skaffe de vil ei tro. Ei har og problemer med takluka mi.. virke som du får alle sjukdommer som ei har fått gitt.. hvis du får problemer med klutsjen din blir ei skremt... for det er den som står neste på lista mi til å byttes ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Stressa me akkurat samme driten jeg i vinter... Bavaria hadde liggende slike plastklips til 14 kr stykket.. Så var det bare å skifte dem, og på med trekket igjen, ikke så altfor vanskelig, MEN mine skinner hadde da blitt skjeve, og det såg ikke vi, så nå for et par uker siden så ramla ruta ned igjen, og da måtte jeg in på verksted med den! 1000,- rett ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Samme hadde eg på E36 eg hadde og. Men det var en ganske lett jobb, når eg fant ut hvordan det skulle gjøres. Dørtrekk av, Vinduheis ca2/3 ned, skiftet begge klips, vindu inn i spora igjenn ved å tilte ruta forover, feste heis i klips, feste låseklips ved å bruke en flat skrutrekker og på igjenn med dørtrekk. Det som var litt pes var å få på låseklipsa igjenn. Lykke til Glemte å skrive at det nok å presse sammen heis/vindu med hjelp av tomlene. Knakk de nye festene når eg brukte tang første gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Hey, tenkte å ringe bavaria eller GS om disse vindusklipsene og plastklossene. Noen som vet hva de heter? eller vil GS forstå problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 På rekningen fra Bavaria, sto de beskrevet som `plastklips` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå