johjoa Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Endelig var sommer dekkene på plass. Først i dag tok jeg skjansen på og skifte de. hufhuf... det som er så surt med og bo så langt oppe i nord er at man kan så sent skifte til sommer dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Drøyer det litt til jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 hm.. skulle bytta for lenge siden.. Men jeg må kjøre i 4timer for å hente sommer dekkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Bytter onsdag jeg. Fått et kanontilbud med fire nye dekk til prisen av tre (skulle egentlig bare ha tre) pluss at går opp fra 215/45/17 til 225/45/17. Har BBS RX felger med 8*. Forhandleren sa at 225 passer bedre disse felgene enn 215, og siden jeg fikk de for samme pris var det bare å slå til I tillegg skal stylingen på neste uke.....klarer ikke vente!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 I tillegg skal stylingen på neste uke.....klarer ikke vente!!! Alltid gøy med noe nytt til bilen, må få ut bilder med en gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Sommer dekka mine har vært på i over 3 uker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Mine har også vert på ganske så lenge nå... er jo ca 13-15 grader her hver dag, så ingen grunn til å beholde piggene lenger nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Ta nu å sleng ut bildene joa. Det er jo ikke noe poeng å start en slik post uten å legg ut bilder av bilen. Og du vet at bilder, det har du nok av. Du har jo til og med video. PS. jeg trenger CD'n min tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Skiftet endelig til sommerdekk i helgen... (på dama sin bil ) Det morsomme med hele episoden var at biltema hjulkrysset jeg brukte knakk rett av under koppnøkklen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Bobla mi har hatt sommersko i 2 år den.... Den har riktignok stått stille i mesteparten av den tiden da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 kjører på vinterdekk enda jeg. kan vel fort bli dyrt så jeg tror jeg skal bytte i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 hehe..samma her skifta felger på en (d)audi her om dagen og hjulkrysset knakk faen emg med En gang Skikkelig "kvalitet" eller er det vi som har for mye power i nevene tro? \:D/ hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 hehe..samma her skifta felger på en (d)audi her om dagen og hjulkrysset knakk faen emg med En gang Skikkelig "kvalitet" eller er det vi som har for mye power i nevene tro? \:D/ hihi Du S.A.T.S'er for hardt tenker jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 hehe..samma her skifta felger på en (d)audi her om dagen og hjulkrysset knakk faen emg med En gang Skikkelig "kvalitet" eller er det vi som har for mye power i nevene tro? \:D/ hihi Du S.A.T.S'er for hardt tenker jeg..... hehe..ja må nå være måte på å det da i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 hadde på piggdekka til forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå