BalleKnalle Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Flere bilder på dinside.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 har tatt noen bilder med moben, har dem på pc nå men hvordan skal jeg legge dem her,hvilken side skal jeg bruke til opplaste bildene i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Du kan jo bruke www.photobucket.com. Hva mener folk om messa da? synes ikke det var sånn heeelt det store, men mange fine biler ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Dyrt, ikke mye å se nei, men det var faen meg fine berter der inne, tror jeg ble forelska i 4av dem, 2 av damene på gatebilstanden og de 2 som sto på racing standen ved siden av noen plasmaskjermer med driftingfilmer og stand med kroma felger. De som sto ved racing standen var deilige. Ja ellers var det jo greie biler, its fun porscha, m3 turbo, supra, lambo, sl 500. e39m5 osv, forresten det var denne jocke qvarnis som satt og spilte gran turismo eller hva, hvem det nå var, han var sinnsyk fliinkkkkkkkkkkkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 og ja jeg vet jeg er ikke flink til å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 pen den m3 turboen m5 en var jo til salgs å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Var mye pent, men jeg var ganske skuffet Hvertfall over dragracingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 syntes ikke det var så bra. kunne godt kuttet ut orginale biler for min del (ferrari, lamborghini etc) var noen fete biler der, men syntes det kunne vært mere trimmede biler. trenger ikke være shiny, syntes det er like interresant selv om de er litt shabby. er vel ganske lei disse overstyla bilene med 100 lcd skjermer og spoilere i hue og ræva.. ps! jeg er egentlig er positiv person! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 er enig med deg, er selv blitt lei disse bilstereo bilene, selv om de dunker noe jævlig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå