mAZE Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Fikk jo så klart mangel på dette på eu kontroll.. "Opphengskule nedre bakre slakk" står det så pent. Hvor får jeg dette billigst? GS/OS ? Er medlem av BMW CCN, så får jo rabatt der de gir det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 den kula koster ikke mye men viss det er bak må du ha 4 hjuls kontoll etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivanskjavik Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 trur den koster rundt 250 inkl. mva hos GS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Ja, den er så å si gratis på GS. Jeg fikk også mangelfeil på dette. Vistnok fremme. Og jeg måtte ikke ha den på noe forstillingskontroll. Ble forresten en helt annen bil å kjøre, virker mye mer kompakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 18, 2005 Forfatter Share Skrevet April 18, 2005 Må ha hele bærearmen, kostet rundt 1200 hos gs og 1100 hos motor technic. Ble da sist nevnte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 hallo gutt ring meg i morgon 51432788 os bildeler har den kansje brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 18, 2005 Forfatter Share Skrevet April 18, 2005 Takk for tilbudet, men bestillt nytt fra Motor Technic før i dag. Ellers takk da, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå