Bmw323i Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 jeg skull ta en treningsøkt på yes treningsenter i haugesund. etter litt rydding i garasjen sto den utforbi. Sølv metallic med små svarte detaljer. gleden var stor for å kunne å ta den frem igjen. Hele 7 gir for å dra "ann" helt ut. gliset var brett når jeg rullet ut av tunet når jeg kommer frem låser jeg selfølgelig doningen. etter en times tid med hard pumping er den vekke! Hvem er det som orker å stjele andre sine personlige eiendeler!?!? Om noen kommer over den så er det en dbs ctc 570 syvgirt dame sykkel med korg. bremsehendelen forran var knekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 jaja..folk må se til hel**** å lære seg forskjellen på "mitt og ditt"..håper du får den tilbake da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 dette må garantert være noen drittunger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 jeg sier d igjend. slike folks sku faen m fått kraftig bank ass. så mye att de aldri kunne stjelt igjend. kapp henda av de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 noen ganger hjelper det med iran metoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Jeg har aldri skjønt hvorfor de stjeler sykler... jeg mener, det er jo ikke helt den store fortjenesten å hente... Men det var vel en desperat narkis elr noe i den durn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet April 18, 2005 Forfatter Share Skrevet April 18, 2005 hehe, jaja, dbs dekker egenandelen inntill 2ooo kr, så jeg tror ikke vi må ut med noe. det går vell på innboforsikringen, og egenandelen kan da ikke være høyere enn 2k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Får si sånn som de sier om folka på asylmottaket på Ålgård (et lite tettsted utenfor Sandnes) - De går ned til senteret, og sykler hjem igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 hehe, jaja, dbs dekker egenandelen inntill 2ooo kr, så jeg tror ikke vi må ut med noe. det går vell på innboforsikringen, og egenandelen kan da ikke være høyere enn 2k? jeg går selv med oppfatningen at hvis sykkelen er låst får du den igjen på innbo-forsikringen!! det er nok noen narkisser ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå