NSS Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Noen her som kjørte den M3en som børna tett og mistet lappen på streetmeet ikveld eller? Isåfall, lær deg å børn... Kan ikke børne med så mange mennesker foran bilen... uforsvarlig... Fortjener du faen meg å miste lappen ass Mvh NSS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 hvilken m3 da, rød e30 m3? den var rå, mistet han lappen? en venn av kompisen min fikk bot på 2000kr fordi han glemte å slå på lysa på bilen, herregud, det var så mange politifolk der, og det krydde av sivile rundt plassen, politihelikopter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 politiet så rart på meg da jeg også glemte lysa, men fikk ikke noe bot.. puh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 da var du heldig vil jeg tro, til og med trafikkfolka var innom, satte på mangellapp på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Nei, en grå M3... Han med den røde M3`n hadde en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 ja den ble jeg forelsket i, skinte bra den, synes jeg så en E36 M3 i blå farge på andre siden der e30m3 sto. den var iallefall dritpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 ja den ble jeg forelsket i, skinte bra den, synes jeg så en E36 M3 i blå farge på andre siden der e30m3 sto. den var iallefall dritpen Var ikke det en blå 325i med m-optic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 noen her som eide en av de to E-30 (svarte) som burna da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 noen her som eide en av de to E-30 (svarte) som burna da? Det var en E-30 325i. Han holdt på å børne rett inn i M3`en foran Var bare en halv meter fra eller noe hehe kløne ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 He he, så det, stod like ved Var det han som mistet lappen? Noen her som hadde bilen sin der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Jeg tror han i den grå M3`en mistet lappen... Jeg så det ikke, men fettern min så det visst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 oja det var en 325, så den fra langt avstand så ut som m3, men den var fet, likte den røde m3en for godt, rå bil, husker ingen grå m3. og hvem i helvete var det som fyrte på fyrverkeri, hehe gærninger ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Fikk ikke med meg burninga, men så vel alle bilene det var snakk om i løpet av kvelden. Den røde dere snakker er vel Cato fra bilforumet sin: http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... ge=1&pp=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 denne var så rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Bra vi ikke har sånne streetmeeting i landet. http://www.big-boys.com/articles/bmwcrash.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå