Riefarn Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 tenkt å bestillee short shift, eller hva det kalles, for å få mindre vandring mellom gira.... er dette nor GS har? evt delenr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Shortshift e36 alle modeller : Varenummer: SS303646 Motor Technik AS tlf 35598885 post@motortechnik.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Hvor mye pes er det å montere dette? Evt. hvor lang tid bruker et verksted på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Dette MÅ dere ha! Kan ikke klare meg uten jeg. Sliter med biler uten Merker stor forskjell iallfall. Er ikke noe pes heller. Blir deilig å gire, det kan jeg love. Kan ikke tenke meg at det tar noe tid å montere. Maks en halvtime eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Hmm, dette hørtes interessant ut Noen som har mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Er interessert i shortshift til E34 min, noen som vet om det passer overens med E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Et tips til shortshift er at du kan bestille orginal z3 girstang den skal passe rett i og er mye kortere vandring, nå veit ikkje eg pris men det var en som sa at det var billigere enn vanlig shortshift en fikk kjøpt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Slik installerer man shortshift: http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... _Shift.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 og: http://www.understeer.com/shiftlever.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Jeg synes at en original girspak uten slark er helt topp, hva med å bytte all gummi/plast i den overføringen du har? på en girspak i god stand skal det ikke være slark sideveis og opp og ned når bilen står i gir.. her er ett bilde av shortshiften ved siden av en original, shortshiften er lenger "under" bilen. Altså vil evt slark i systemet bli _værre_ såvidt jeg kan forstå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Shortshift e36 alle modeller : Varenummer: SS303646 Motor Technik AS tlf 35598885 post@motortechnik.no takk tar vel en tlf dit i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 og:http://www.understeer.com/shiftlever.shtml Kan trygt anbefale å bestille fra Chris hos Understeer.com. Sender utrolig raskt og er grisebillig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Hvorfor ikke gå til en BMW forhandler da? Bare å bestille en til E36 M3 eller en til M Copue M roudster. Samtidig bestiller du alt av foringer osv. Mye billigere blir det + at det er orginale BMW deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 på min m3 var d gearspak fra m coupe og den var sinnsykt tait og fin på gearene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivanskjavik Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 har bytta om til short shift på min 318. merka stor forskjell.. hærlig å gire me.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå