Fubar Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Noen som har erfaring med dette merket? Vurderer å kjøpe Apex senkesett hos O.S Bildeler; Senkesett E-36 m/dempere 6syl 60/40 06/92- Link: http://handel.osbildeler.no/produkter.a ... =Senkesett Men skulle gjerne hørt om noen som eventuelt har/hatt dette merket senkesett, eller hørt noe positivt/negativt. Og hva slags dempere det er som følger med? Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Apex er helt greit det. Løp og Kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 hadde det på min forrige E36..funka helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Funker jo det, men syns de ble for myke, men det er jo opp til hver og en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtengvik Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Har de ikke en tendens til "sige" sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Jeg har hatt Apex, AP og Eibach på mine E36'er. Vel verdt de ekstra kronene for Eibach eller H&R over Apex og AP. De er mjuke samt siger sammen over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Definèr "siger sammen"? Har ikke 10.000 kr å bruke på senkesett... Har max halvparten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Hadde Apex komplett sett på min E30 i over 1 år... Null problem med godkjenning og passe stivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Jeg har apex 60/40 me dempere.. funker fint det.. er ganske stivt på min å. Kan få tatt et bilde i dag kanskje så kan du se.. de jeg har nå er så mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Jeg har apex 60/40 me dempere.. funker fint det.. er ganske stivt på min å. Kan få tatt et bilde i dag kanskje så kan du se.. de jeg har nå er så mørke. Bilde ja takk Hvor kjøpte du settet og quanta costa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Definèr "siger sammen"?Har ikke 10.000 kr å bruke på senkesett... Har max halvparten På min 1991 318i sank bilen 15mm foran og 25mm bak på 1 1/2 år. Eibach som står på iSbilen nå har sunket 3mm foran og ingen bak på samme tiden. Eibach Pro System betalte jeg 6600 for. Et oppsett med H&R og Bilstein koster vel drøyt 6 lapper fra Auto-Trio med BMWCCN-rabatt og er nok STERKT å fortrekke foran Apex'ene. Det er er ikke det at Apex er grisedårlig men det koster veldig lite mer å få noe som er MYE bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Jeg har apex 60/40 me dempere.. funker fint det.. er ganske stivt på min å. Kan få tatt et bilde i dag kanskje så kan du se.. de jeg har nå er så mørke. Bilde ja takk Hvor kjøpte du settet og quanta costa? Gs bildeler.. 5k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 jeg har hatt slik på fler av mine biler og jeg har vært kjempefornøyd med d på alle mine biler. synest apex gjor jobben og att man får d man betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivanskjavik Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 har apex. har hatt det på bilen nå i snart 3 år. fungerer utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Har de ikke en tendens til "sige" sammen? ja, det kan jeg skrive under på.. alt av understell var jo helt ubrukelig på bilen jeg kjøpte av deg.. men det skal jo byttes ut uannsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå