c_ellef Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Har 2 hjulsett jeg ønsker å bli kvitt. Begge sett er stålfelger. På det en settet står det helt ok sommerdekk. På det andre står det piggdekk som er kjørt på en vinter. Hvor mye kan jeg selge dette for? Noen her inne som kanskje er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Ta utgangspunkt i dekkene når du setter prisen, felgene er ikke verdt noe. Jeg gav bort vinterhjulene mine (stålfelger med orginale kapsler) for ikke så lenge siden. De hadde nesten utslitte dekk og var ikke verdt noen ting. Hadde jeg annonsert de for 100,- hadde jeg ikke blitt kvitt de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Det var egentlig det jeg regnet med. Sommerfelgene er fine i "lakken" men viterfelgene er noe irret. Får kjøre på vinterdekka en sesong til og bruke opp sommerdekka på bane eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prog_Kick Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 hvor holder du til? jeg er på jakt etter BILLIGE felger med "ok" dekk, trenger bare noe nå i en måneds tid, da mine dekk er utslitt og felgene ganske kantkjørt.. holder til i haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet April 19, 2005 Forfatter Share Skrevet April 19, 2005 Jeg bor i Porsgrunn, Telemark. Dekkene er Michelin 205/60/15. Mønsterdybden er 5mm, så det er den del igjen å gå på. Du kan jo ringe meg, så kan vi avtale en deal Tlf 99761814 Hilsen Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå