bimmerdude Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Den sorte matta fargen (på A-stolpen) må være perfekt da den begynner å flassa av på mine speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Har originale E36 speil, granitsilber metallic. Hvilken farge har din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 18, 2005 Forfatter Share Skrevet April 18, 2005 Fargen betyr ikke så mye da jeg bruker de fargede dekslene fra de speilene jeg allerede har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Ok. Du kan få mine til en rimelig penge, skal ha på M3 speil. Elektriske, ikke oppvarmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Jeg tenker også å skifte over til m3 speil. Så da har jeg også et par liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Kjøpers marked ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 18, 2005 Forfatter Share Skrevet April 18, 2005 Er det noen her fra Oslo området da. Så slipper vi å sende. Jeg skal også oppgradere til M3 speil senere så blir bare midlertidig. Prøvde å lakke det mattsvarte partiet på det ene speilet men det ble bare ugly så jeg prøver heller å få tak i noen brukte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Jeg har orginal speil til venstre side,ulakkert type,elektrisk med varme som har sittet på en compact.Og det er i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 18, 2005 Forfatter Share Skrevet April 18, 2005 Trenger begge speilene. Lakken begynner å flasse av. For mye høytrykkspyling av forrige eier tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 jeg har.. svarte å strøkne som fy... bor i ski.. får m3 speil snart så!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Bor i Bergensstrøket, så hvis du kjøper mine så tilkommer porto... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Jeg har to strøkne speil.. Cosmosort Metallic.. Elektriske og med varme.. Gi meg et bud på PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 mener jeg har ett par til coupe. skal til frognerseter`n til søndag, så kan evt ta med da.. skal sjekke i garasjen i løpet av dagen hvis du er int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Jeg har 2 stk calypso røde til e36 coupe. alt fungerer. vet ikke om det er varme i dem. 400 for begge 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå