Sagen Skrevet April 18, 2005 Skrevet April 18, 2005 Selges for 800 kr!! Befinner seg i Stavanger. God stand, og passer rett på Business- og Professional-spillere. Interesserte kan svare her, eller ringe 40230082. Erik
Quan Skrevet April 18, 2005 Skrevet April 18, 2005 har en business cd. Kommer du til å hjelpe med å montere den? Kan ikke sånne ting. Trenger jeg noe mer en veksleren? (kabler og sånt...) Bor i Oslo. _________________ Beamer 320i E46 med Hartge 19" Toms
Sagen Skrevet April 18, 2005 Forfatter Skrevet April 18, 2005 Montering og slikt har jeg lite peiling på, men er vel sikkert noen lokale eksperter her inne, som befinner seg i Oslo? Og hvis du i tillegg er medlem i BMWCCN, så tar du det på et klubbmøte der. Når det gjelder kabling, så er det mange som har ferdig opplagt kabel for cd-magasin, og da er det bare å plugge til. Akkurat hvilke modeller som er levert med dette, vet jeg ikke. Festebraketter og skruer følger med. Skal bare være å skru den rett i siden på ene siden. Mener også dette ligger klart. Fint om noen her inne evt kan bekrefte dette?
Sagen Skrevet April 20, 2005 Forfatter Skrevet April 20, 2005 Ingen som trenger?? Drar til Oslo på fredag, og blir til mandag ettermiddag...
Sagen Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Skrevet Mai 4, 2005 Lærer noe nytt hver dag.... Trodde magasinene var maken alle sammen, men det er de visst ikke. Dette magasinet passer visst til E36 og Z3... Antar dette er pga de ferdig opplagte kablene, men hvis man skal kjøpe kabler uansett, kan man nok bruke det i andre biler også. Prisen er nå 1500,-
Sagen Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Skrevet Mai 16, 2005 Ligger bare og tar plass dette nå.... Går for 1000 kr!!!
Sagen Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Skrevet Mai 18, 2005 Kom igjen da folkens!! Ingen som vil ha et cd-magasin, slik at dere kan beholde org spilleren i bilen??? Koster 4-5000 nye disse!! Røverkjøp!
Brightlight Skrevet Mai 18, 2005 Skrevet Mai 18, 2005 Hei! Trenger du dekselet til veksleren? Glemte kanskje å si ifra da du kjøpte den for x kr av meg!
malvi Skrevet September 29, 2005 Skrevet September 29, 2005 Er usikker på dette her, men har kasettsp. i bilen min. Vil denne cd veksel`n passe da tru...må sjekke om det orginalt spiller jeg har....(Skulle du ned til oslo nå på fredag)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå