JE Motorsport Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Er det noen som kan veilede en dataidiot med å få lagt bilde til en annonse på kjøp og salg.Har lest flere av de som har spurt her tidligere,men jeg får fortsatt ikke lagt inn noe bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 18, 2005 Forfatter Share Skrevet April 18, 2005 Nei bildene ligger på PC´en min (har tatt de selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Til annonser og slikt kan du godt bruke http://www.imageshack.ws/ Der velger du "Browse", finner bildet på harddisken din, og etterpå trykker du "Host it!". På siden du kommer til etter opplasting kan du velge "Thumbnail for forums".. om du tar 1 eller 2 betyr ikke noe. Brukergalleriet får forbeholdes fremvisning av biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 18, 2005 Forfatter Share Skrevet April 18, 2005 Takk skal dere ha nå klarte til og med jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå