jonas Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Skal bestille meg sideskjørt på e34 nå, jeg har en seidel fanger fra før, å nå lurer jeg på hvilke sideskjørt jeg skal velge, rieger, eller seidel? Noen som har noen mening? bilder? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 blir det ikke best med seidl da a? hvis du har seidel-fanger fra før mener jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 du bør jo få en ''helhet'' på kite da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Kjøp Seidel.... så får du det gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 miksing av forskjellige stylingsett kan bli veldig bra, men det kan også bli helt horribelt.. du bør vite hva du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Synes ikke de Seidlskjørtene ser spesielt bra ut jeg nei, for rette/kantete: Sats heller på Rieger da ja..tror ikke det har noe å si for helheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 synest den seidel hecken og vingen er helt grusom. gikk vel en 525tds i molde med det der komplet. var ikke særlig bra men vant folkets valg på utstilling... skremmende var d da nesten. var vel en show bil som var gjennomfært ellers. samme som har bygd den som 325coupe eller hva han nå heter her med blå bil og sølv dekor. likte bedre den ja må jeg sio... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå