Ostespiller Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 skal selge en 520i 94 mod for moren min. el. takluke. manuell gir. manuelle vinduer. bra teknisk stand. mye nytt. gått 180 000 km. trenger kun 2 nye forsjermer for og gjøre den strøken. null rust. delfin grå. Hvor mye får jeg for den? ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Bilder? Hvorfor må forskjermene byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 fordi det er bulk og brutal ripe i de. moren min kjørte inn i en laste rampe på en trailer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 50000 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 50000 tenker jeg. er ikke det litt mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 er jo en 94 mod da. var ikke rullet så utrolig lankt heller. så jeg synest ikke d var ille. men såklart noe annet va kjøper ville betalt og jeg ville maks betalt 30000 men for noen så er på utkikk etter en 520 er ikke d noen upris skulle man tro. var bare dsom slo meg liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå