Kjell Rune Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 noen som vet hvor jeg kan skaffe en slik?? har bestilt en men begynner og bli rimelig lei av og vente. kan ikke vente i månesvis på noe jeg ikke får.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Hvor var det du bestillte da? Har sett tidligere at en kunne kjøpe valser i Rieger katalogen.. Powerzone forhandler vel rieger? Hvis ikke kan du kanskje høre med disse http://www.valsespesialisten.no/ Om de kan bestille utstyr til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 19, 2005 Forfatter Share Skrevet April 19, 2005 var hos en privatperson. har sakt han skal sende den i 3 uker og plutselig sluttet han og svare på mail så da vil han vel ikke selge fler da.. kan jo faktisk høre med powerzone ja men mener de fra rieger er veldig dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 19, 2005 Forfatter Share Skrevet April 19, 2005 jippi. fikk mail med han med valsen om att den var sendt i dag. nå ble jeg jublende glad gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå