BMW_JP Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Hvilke felger er vanligst på E36 coupe? Har lyst på typisk BMW felger med BMW logo i senter av felgen. Blir faen ma snart grønn i trynet...Klarer ikke bestemme meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Hva tenker du med "typisk"? Felger som alle har, eller felger som er originalt på E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Jeg har noen orginale 15' tommere liggende, de satt på min sedan (og er så standard som de får blitt!)... har ikke bilde nå, men kan skaffes... Hvis ikke noen har den linken til siden der alle BMW felgene var presenterte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Det er vel en link til høyre på sidene her..."originale felger" står det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 19, 2005 Forfatter Share Skrevet April 19, 2005 Tenker på felger som alle har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 heeh heeh....takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Disse er det: Husker ikke helt hvordan de ser ut med tanke på merker, men de er ikke helt strøkne... noen merker er det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Disse er det: Husker ikke helt hvordan de ser ut med tanke på merker, men de er ikke helt strøkne... noen merker er det vel øsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 He he, er ikke førstevalget mitt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå