krisib Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 va å fikk tak i et 3-serie ratt til min 528 e 28.. d passet ikke.. gjikk bolten va for kort så fikk ikje ratte helt nedpå.. ska d ver en overgang el noe? noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Prøv å ha tenningen på første hakket når du trer på rattet, det er mulig det er en sperre på der. Hvor gammel er E28'n din? E30-ratt passer bare i E28 fra -85 og oppover tror jeg. Men prøv det med tenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisib Skrevet April 19, 2005 Forfatter Share Skrevet April 19, 2005 hm.. ja tenkte på d.. rattlåsen er ikkje på .. det er en 85mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Hmmm... Da vet jeg sannelig ikke. Har hatt litt problemer med dette selv, da jeg har 3-4 forsjhellige M-ratt. Men det er bare ett som passer i bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 tror d er slik jeg att e28 ratt passer ikke i e30 pga bolten blir for kort og att e30 passer i e28 fra 83-86 men må da bruke skiver under mutteren eventuelt kappe ratt stammen litt for bolten blir for lang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Jeg hadde engang ett ratt som jeg benyttet i flere BMW'er. E28 og E34 iallefall.... De passet iallefall om hverandre. Rart gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 hmmmm. er d ikke slik att e28 byttet ratt stamme en gang i mitten av 80?? ikke vet jeg men mener jeg har hørt d en gang bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 hmmmm. er d ikke slik att e28 byttet ratt stamme en gang i mitten av 80?? ikke vet jeg men mener jeg har hørt d en gang bare.. Såvidt jeg vet så kom det ny rattstamme på E28 frå -85..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 okei. den før der skal passe sammen med e30 mener jeg. er ikke 100% sikker men 85 kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå