Gå til innhold

blåe, store angeleyes til e34


Kenzuke
 Share

Anbefalte innlegg

Hepp!

På mandag er bilen her, å jeg har allerede masse planer framover! (eff.anlegg, lyktelister, bakrutesenker å kanskje angel-eyes til rett pris? :)

Fåes angeleyes til e34 med de blåe ringene? Gidder ikke betale 3-4k for de "vanlige" gule ringene.

:arrow: Dessuten vil jeg ha de store ringene, ikke de småe "hella" ringene. Skjønner?

Hvordan tror dere forresten at det blir å låte med ac snitcher fra kat. og bak? Bør jeg fjerne kat å bare ha rør imellom eller?

Takker for svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC Schnitzer heter det :D

E34 er en drit kul bil.

Jeg kunne tenke meg angel-eyes til må å, men jeg syns det er for dyrt, så jeg er på utkikk etter billigst mulig men ikke hella å små rundinger :wink:

Trur du får en rå lyd med AC Schnitzer potter, men vet ikke det med katalysatoren, da lamdbadsonden sitter i den.....

jeg vil å ha rå lyd :angry: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ferdige lykter får du vel kun Hella-lyktene til E34. Det er ikke de små ringene som på E36 - de er store. Men de etter min mening ser de ikke spesielt bra ut. Ikke verdt 3-4k. Ringene er forøvrig gule.

Skal du ha blå bør du kjøpe kit fra Ebay eller lignende og putte i lyktene selv. Er nok en del pes å åpne de, men det blir mye billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg at du trenger å gjøre noe store inngrep? 535 bør jo ha den gromlyden bare originalt? Eller tar jeg helt feil?

Hva i ..... er lambadsonden? Fra kat. å bak er ikke spes. dyrt heller, men tror du det blir noe spes. lyd ? Vil ha sånn at den snerrer som faen når man drar på litt, ikke bare den broom, broooom :P - Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja skjønner

den sonden rgistrere avgassene og gir signaler til styreenheten og hvilken blanding motoren skal ha.

Jeg trur det er viktig å ha den :wink: men det går sikkert å borre et hull å sette på en mutter lengere fremme mot grenrøret. der kan den sikkert stå å registrtere avgassene.

men uten katalysator for man vel ikke godkjent bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror dere forresten at det blir å låte med ac snitcher fra kat. og bak? Bør jeg fjerne kat å bare ha rør imellom eller?

Takker for svar! :D

Kjøpte meg originalt Ac Schnitzer bakpotte og mellompotte (effektanl.) fra Tyskland.... Ble dessverre ikke noe særlig til lyd (E30 320i)... Men etter at jeg monterte grenrør i tillegg så ble det orgasmisk bra.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...