BMW_Racing Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Tenkte å kjøpe dette senkesette men vett ikke så mye om det. Er det noe bra?? eller bare greit nok ?? apex Senkesett E-30 m/dempere 51 mm 40/40 Pris 2.990,00 kr. Gs bildeler. Det er til en E-30 325i Glad for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Har hatt det på e-36, funker jo det..er ikkje verdens stiveste akkurat men..spørs jo litt hvordan en liker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet April 20, 2005 Forfatter Share Skrevet April 20, 2005 er det vert å betale litt mer for et bedre senkesett ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 hmm jeg har apex-fjærer som skal på nå... kan jo se om de er noe... Jamex-fjærer var i-ikke noe tess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 vi i os bildeler har solgt både jamex og nå selger vi apex samme som gs bildeler jamex hadde vi mye klager på men vi har ikke hatt noen klager på apex det er og anbefale nå som det er på kamanje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet April 20, 2005 Forfatter Share Skrevet April 20, 2005 okei. tror jeg skal bestille apex 40/40 med demper. viss det er ingen som har noe dårlig erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 har dei på lager 2990,- kan sende i morgon viss du ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Hadde Apex på caben min, funka som bare d... Absolut og anbefale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 jeg synest d funket som bare d. kjøpte ett slik komplett sett med dempere og fjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Hadde Apex 60/40 på min E30... Ble kjempebra og stivt det. ... (se mitt galleri for bilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 det spørs jo hva du skal bruke bilen til. skal du kjøre på bane, så er det ikke å anbefale. da ville jeg heller satset på H&R, Bilstein eller Eibach. skal du bare råne rundt og ha bilen lavere, så er det sikkert ok. jeg har prøvd apex-fjører, og var ikke fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå