henry Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Er det problematisk å komme til venste opphengs-feste til bakpotta på E36? det helt bakerste feste på venstre side av selve potta? Er ikke nødvendig å ta av bakfangeren? Syns det så litt trangt ut, siden det til å med ver skrudd, ikke bare "hengt" opp Forresten noen som har AC Schnitzler effektanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 Ingen av dere med effekt-anlegg som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 hvis det er det ene festet jeg tror du snakker om så har jeg fjerna det faktisk..uten å måtte ta av fangeren ja..men har ikke originalfanger jeg da så vet ikke om det er annerledes til deg..fjerna ene festet og laget et selv for og kunne plassere bakpotta "riktig" i forhold til stylingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Kommer fint til med skralle, pipe og forlenger, trenger bare løsne litt på den for å få den av falsen på potta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 ok! takker bare å si fra fortsatt om d er non som har AC Schnitzer effek-anlegg, eller annet å anbefalle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Har sett at det er mange som skryter av sebring her, remus, supersprint og scorpion er jo og kjente gode merker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 Ja, er vel akkurat de det står mellom trur jeg, hehe! Men på gs sider de at ac schnitzer potta er ei sebring potte bare med en annen stuss på, en "enkel" bare. denne koster 6200,- ettersom jeg husker..veit ikke om det er verd å betale dobbel pris hvis kvalitet og lyd er det samme som sebring! Men kunne egentlig tenkt med bare en stuss å, så da er d vel kun ac schnitzer jeg veit om som har det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 scorpion er Ikke og anbefale hvertfall..sier de er "rustfrie" meeeen..det er de nok ikke.. utenom det så er det mye bra på markedet..har en tendens til og ende opp med custombygde anlegg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå