kyrre Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Når motoren ikke er 100% varm på min gamle 318i fra 87 med M10 motor så har den tendenser til å gå på kengurubensin. det er spesielt i jevnt pådrag rundt 14-1600 rpm. Den er også litt vrien å starte. noen ganger må jeg gi litt gass, noe som jo er fy fy. Lurer på om fordelerlokk og rotor kan være kilden, men tar gjerne innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Luftmengdemåler er nok kanskje svaret her! Prøv å juster CO skuen på hjørnet på LMM, det er en 5mm umbrakoskue som sitter nedi et hull! Skru denne litt innover mens bilen går på tomgang, for da merker du fort om det blir for mye! skru kanskje en omdreining og prøv bilen en tur. Ellers så kan du jo være kaldstartdysa di som kødder litt med deg! Skru den av og se om den er skitten og og sånn! Vask den, og prøv på nytt! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Tennplugger eller ledninger? Kondens i bensin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 ville satset på kondens jeg ja vist ikke du har fylt ful tank i d siste. er jo rette årstiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå