Kenneth BMW Skrevet April 22, 2005 Skrevet April 22, 2005 Meget bra premie Kunne ha tenkt meg en sånn liten sykkel Dette er det beste forumet jeg har opplevd!!
tomasb Skrevet April 22, 2005 Skrevet April 22, 2005 Heyyyy. Støtter gledeligt favorittsiden min + kan vinne en pocketbike All ære og respekt til ove og gunnar. Lodd er blitt kjøpt
Raven Skrevet April 25, 2005 Skrevet April 25, 2005 lodd er kjøpt! støtter seff en god sak som denne. pluss at å hatt en depot racer til gatebil treffene ikke hadde vært å forakte
Kjetil 323i E36 Skrevet April 27, 2005 Skrevet April 27, 2005 Slengte inn en 200 lapp jeg også. Vil du røpe hvor mange ca lodd som er kjøpt hittil da?
Gunnar Skrevet April 27, 2005 Forfatter Skrevet April 27, 2005 Uten at jeg har talt over det i det siste så antar jeg at det ligger på ca. 25 så langt. Med andre ord store muligheter for dere som har kjøpt til nå.
BimmerKing Skrevet April 27, 2005 Skrevet April 27, 2005 Da har jeg ført over noen kroner også. Siden er genial Gunnar! Hadde støttet deg uansett om det ikke var noe lotteri, men at det er et lotteri med en så kul premie er ingen bakdel!!!
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Skrevet Mai 2, 2005 Kommer godt med dette her, etter SCSI-kræsjet på torsdag... Det dekker ikke alle hardware-utgiftene, men godt på vei.
Gunnar Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Skrevet Mai 4, 2005 Kun 29 lodd solgt. Komman folkens! Her er det store sjanser til å vinne, og samtidig støtte sidene våre!
johjoa Skrevet Mai 4, 2005 Skrevet Mai 4, 2005 Du må ikke fortvile Gunnar... det er ikke alle som har fått lønningen ennå... så jeg regner med at du får inn noe mere løpe denne månden. Kan garantere et eller to lodd til på Tirsdagen (den 10.)
Kjell Fuglestad Skrevet Mai 10, 2005 Skrevet Mai 10, 2005 Og enda en "treging" fikk ut fingeren etter info-mailen fra GR angående navneskiftet. Stå på Gunnar!
Tor-Erik M3 Skrevet Mai 10, 2005 Skrevet Mai 10, 2005 Da var etpar lodd kjøpt!! Gunnar skal ha all ære for jobben, og bare det å ordne en premie i stedet for å "tigge" litt penger som de fleste andre ville gjort, viser hvor engasjert han er!!
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Skrevet Mai 10, 2005 Da var etpar lodd kjøpt!! Gunnar skal ha all ære for jobben, og bare det å ordne en premie i stedet for å "tigge" litt penger som de fleste andre ville gjort, viser hvor engasjert han er!! Som det står i innledningen så startet det som en "kronerulling", for å se om det var noen interesse. Det er Ove hos OS Bildeler sin fortjeneste at det har dukket opp så lekker premie! Tenkte på en "belønning" tidligere før det også, men var vanskelig å sette opp noe uten å vite hvor mye som kunne komme inn. Vil forøvrig informere om at jeg har fikset et par "trøstepremier" også. Litt merchandise.
Gaute Skrevet Mai 10, 2005 Skrevet Mai 10, 2005 Tror nok mailen din kan gjøre susen for mange. Jeg "våknet" hvertfall av den
BimmerKing Skrevet Mai 11, 2005 Skrevet Mai 11, 2005 Vil forøvrig informere om at jeg har fikset et par "trøstepremier" også. Litt merchandise. Hva da? *nysjerrig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå