Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Heyyyy.

Støtter gledeligt favorittsiden min + kan vinne en pocketbike

All ære og respekt til ove og gunnar. :)

Lodd er blitt kjøpt

Skrevet

Uten at jeg har talt over det i det siste så antar jeg at det ligger på ca. 25 så langt. Med andre ord store muligheter for dere som har kjøpt til nå. :)

Skrevet

Da har jeg ført over noen kroner også. Siden er genial Gunnar! Hadde støttet deg uansett om det ikke var noe lotteri, men at det er et lotteri med en så kul premie er ingen bakdel!!! :D:shock::lol:

Skrevet

Kommer godt med dette her, etter SCSI-kræsjet på torsdag... :(

Det dekker ikke alle hardware-utgiftene, men godt på vei. :)

Skrevet

Du må ikke fortvile Gunnar... det er ikke alle som har fått lønningen ennå... så jeg regner med at du får inn noe mere løpe denne månden. 8)

Kan garantere et eller to lodd til på Tirsdagen (den 10.) ;)

Skrevet
:D Da var etpar lodd kjøpt!! Gunnar skal ha all ære for jobben, og bare det å ordne en premie i stedet for å "tigge" litt penger som de fleste andre ville gjort, viser hvor engasjert han er!! :clap:
Skrevet
:D Da var etpar lodd kjøpt!! Gunnar skal ha all ære for jobben, og bare det å ordne en premie i stedet for å "tigge" litt penger som de fleste andre ville gjort, viser hvor engasjert han er!! :clap:

Som det står i innledningen så startet det som en "kronerulling", for å se om det var noen interesse. Det er Ove hos OS Bildeler sin fortjeneste at det har dukket opp så lekker premie! Tenkte på en "belønning" tidligere før det også, men var vanskelig å sette opp noe uten å vite hvor mye som kunne komme inn.

Vil forøvrig informere om at jeg har fikset et par "trøstepremier" også. Litt merchandise. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...