Hylland Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Hvor finner jeg linker til disse stylingene??? Noen som har noen gode tips til fete felger med kant til E34.... Helst billigst mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Noen som har noen gode tips til fete felger med kant til E34.... Helst billigst mulig! Hva med Rondell D58 i 8.5 og 10X18? Bilde: Ellers så finner du jo mange fete felger til en rimelig penge her: http://195.204.237.12/ Min personlige favoritt etter Rondell er: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Jepps... De rondell felgene passer godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 os bildeler kan skaffe og kan sikkert sende deg bilde på mail. har og ett bilde av en slik bil i glleriet mitt sort e34. rimelig fet stayling d. jeg mener azev a er best på e34 jeg ass. 8,5'18 forand og 10'18 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå