Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 hva skal jeg bruke for og få åpnet ppf filer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 ppf? er ikke det fil fra videoopptakk tatt med mobil eller er jeg helt på jordet nå..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 last ned VLC Mediaplayer fra www.download.com, finnes ikke grenser for hva den spiller.. hvis det er mobilfil så kan du garantert åpne den med VLC, har gjort det mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 last ned VLC Mediaplayer fra www.download.com, finnes ikke grenser for hva den spiller.. hvis det er mobilfil så kan du garantert åpne den med VLC, har gjort det mange ganger VLC er klart best, ja. _MEN_ den åpna ikke mine mobilvideoer ..! (SE S700i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 hmm, rart, et eller annet sted på vlc er det en instilling der du må krysse på de fila du vil den skal spille, klikk på alle, kanskje du får spilt dem da, jeg vet ikke om den innstillingen skal fikses før du installerer eller etter at du har installert programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 fant ikke den jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 jeg fant jeg fant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 http://php.digi.no/phpf/prog_r.php?id=448 der har du direktelinken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Har du noen gang prøvd å spille av et videoklipp, uten å få det til? Da har du antakeligvis ikke prøvd VLC Mediaplayer. VLC Mediaplayer klarer å ta det meste, og kan spille av DVD-filmer, VCD-filmer, forskjellige typer av streaming og unicast eller multicast - Programmet støtter selvfølgelig også de vanligste filtypene som MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3 og ogg. I tillegg til alt dette støtter programmet i tillegg til Windows, både Mac og en rekke Linux varianter. NB: "Last Ned" linken linker til Windows-versjonen. Besøk produsentens hjemmeside for andre operativsystem. Kilde www.digi.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 hmmmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 funka den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 nope. filtype - PPS-fil.. pokkern da. får mange slike vittigheter på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 aha...PPS er er Powerpoint fil, det er sikkert bilde slideshow i filen, så du må nok ha Microsoft Powerpoint for å se på slideshowet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 okei. hmmm må skaffe meg d da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 prøv denne da... http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=7C404E8E-5513-46C4-AA4F-058A84A37DF1&displaylang=EN klikk på download som ligger helt til høyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå