ronnypet Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Jeg har en E34 Touring med automatisk nivåregulering (LAD). Ved belastning kommer det ulyd (hvining) fra hydraulikksystemet. Har selvfølgelig sjekket væskenivå. Har noen erfaring med dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Har det samme problemet tror jeg. Jeg hører en kvine lyd helt bak på bilen, trodde først det var bensinpumpa. Men jeg har også en demper som lekker olje. lurte kanskje på om det var derfor pumpa står å går hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnypet Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 Jeg har sjekket men ikke funnet noen lekkasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 det har vært litt problem med denne type demperer på disse bilene det er svindyre deler til dette systemet viss du ikke vil koste mye i reprasjon på dette systeme koble det fra og sett på vanlige støtdemperer bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå