bizzy Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Skal ta nye bilder når det blir kveld... kjøpt hos: http://www.billykter.no bra service , anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Ble bra, men savner bilder tatt litt på avstand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Ja, fine lykter ..er knallfornøyd med mine og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Bildene sier jo ingenting om annet enn hvordan lyktene ser ut. Det som er viktig er hvordan de tar seg ut på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 negative kjell rune... de lyktene der ble faktisk sluttet og solkt pga mye dugg inne i lyktene og svært dårlig kvalitet. sorry vist d ikke er samme type men jeg prøvde og skaffe slik til min e36 og fikk ikke kjøpe de for de som var igjend skulle sendes tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 lyktene er i og for seg kule, men jeg liker fronten på bilen min å jeg, med orginale lys bare at parklysene er sammen med blinklysene =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 For mye glitter og stas for min smak. Men hva jeg mener er jo ikke spesielt viktig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 vanskelig å si noe når du ikke får med mer av bilen på bildet... men ut i fra det jeg ser, så ser det jo ikke så verst ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Syns de lyktene ser litt rare ut i dagslys. Passer liksom ikke Dessuten må du få litt avstandsbilder så vi kan få se helheten. Men sikkert stilige når det er mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Ooohh nice... De så jo rå bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 ble konge det der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 jeg syntes at på så nært hold så de merkelige ut, litt lange.... men når jeg får sett andre bilder kan det bli bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jeg liker dem. liker at lyktene går i ett med blinkers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå