gassapaa Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Hva heter den rare sanger der en nordmann synger at snøen laver ned.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Er det Dumdum Boys - Stjernesludd du tenker på tro? Stjernesludd November har vært her lagt igjen sludd se solen gå ned i svart hvitt Gatene her har bare brente broer i kveld blinker byen som et mareritt Året så langt har vært bare myke pakker er redd det er for sent å ta det pent Glorien falmet før bladene falt grenene visker "jeg fikk som fortjent" Det er ikke alt jeg har sagt som er bull hadde jeg gods skulle du fått gull For i natt når snøen laver ned lager vi engler og vi er i himmelen Alle snille barn er kjøpt og betalt på skjermen har sjarmen gått tom Gatens løse fugler er lagt under treet Herberget er lagt ned så ingen har rom Jeg trenger non svar så jeg ringer en svarer stemmen lyder kjent så lenge det varer For i natt når snøen laver ned lager vi engler og vi er i himmelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 Ikke den nei...det er en sang som OFTE blir spilt på radioen...synger norsk med en mørk stemme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 Ikke den nei...det er en sang som OFTE blir spilt på radioen...synger norsk med en mørk stemme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Bjørn eidsvåg så synge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 Tror ikke det, ingen som vet?? Spilles på radioen ofte... Det snør det er det det gjør, vi gjør ting når d snør som de ikke gjør i sør. osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 aldri hørt om..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Idol neste lunden? hehe.. Det er ikke snømannen kalle du er på jakt etter.. PS: Snøen kommer ikke på denne årstiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 Er nok englestøv ja...synd at bear share ikke ville finne den da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Sjekk om den ligger på topp 20 lista.. Tror adr er www.vg.no/topp20 Har aldri hørt sangen enn gang :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Hah! må være dem der Ole Brum sangen! "Nå snør det mye mer enn før, tidde'li-bom, og hutte-meg-tu" Eller....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Kommer jo nesten i julestemning her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 Å faen d var schnappi jah blander den der shni snhna me snø og sånn Englestøv er det tror jeg...må bare få lastet den ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 @BalleKnalle.. Jeg å fant raskt frem julesangen På låven sitter nissen med sin julegrøt så god og søt, så god og søt. Han nikker, og han smiler, og han er så glad, for julegrøten vil han gjerne ha. Men rundt omkring står alle de små rotter, og de skotter, og de skotter. De vil så gjerne ha litt julegodter, og de danser, danser rundt i ring. ER DET NOEN SNILLE BARN HER? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå