Desloch Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Mine skilt var slitt, så jeg bestilte nye fra biltilsynet. Jeg bestilte den "store" typen (den som kom ca. rundt år 2000), siden jeg hadde BMWCCN skiltramme. MEN, jeg prøvde rammene på i dag (har ikke hentet skiltene enda), og den så ikke fint ut! Den stakk langt ned framme, og den er jo helle ikke buet, noe som skiltet mitt er. Er deres skilt buet? Så, har noen bilder av E36 med skiltramme (framme og bak), eller med den "store" typen skilt? Skal levere dette inn i morra, så er litt i tvil om jeg heller vil beholde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 foran burde du ikke ha skiltramme. det har ikke jeg og skiltet passer akkurat inn der det skal. liker ikke helt at det er ramme foran ass. ser stygt ut. ønsker jeg ikke hadde hatt skilt foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 Du har den nye typen skilt? E36? Har du skiltramme bak? Bør jeg ha de nye skiltene?? Trenger svar litt kjapt. Skal gi skiltene til en jeg kjenner i løpet av en halvtime, så skal han kjøre inn og bytte for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 har du msn? kan sende bilde.. har ramme bak ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 (endret) - Endret April 13, 2017 av Desloch Gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Har kun skilt plate bak på min E36. Fikk nye skilter i januar, så de er av den nye typen. Skiltet passer bra i skiltplaten bak og på fangeren forrand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå