Peoplez Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Hei. lurer på å senke bmwen e46`en til 40mm. fant noen fjærer på stylingtech.no FK, heter di. bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 hva slags e46 har du? jeg har lurt på og senke min også, tror jeg går for 35mm..kjøpe av gs eller os bildeler har 316i..2000mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Eg har FK på min er godt fornøyd eg vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 har FK Automotive på min også (fjærer og dempere), jeg syns det blei kjempebra! hadde jamex før, gla jeg bytta for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Sier bare H&R Fjærer og Bilstein dempere.. Jeg er stor fonøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå