KjetilO Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Traff et hull i veien i dag med påfølgende punktering og bulk i felgen Noen som vet om noen som retter opp felger i Hamar distriktet???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 vet ikkje om noen plass i hamar, men....Vis ansvarlige for veien(fylke/kommune) har visst om dette hullet en tid(5-6 dager) og ikkje gjort noe med det, er de erstatningspliktige. Kan jo være greit å vire, siden det ikkje akkurat er billigt å rette opp en felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 en god grunn til og ha engangs kamera i bilen. vist du tar bilde av hullet og felgen og drar til veivesnet og legger fram dette er de erstattningsansvarlig vist hullet ikke var merket med skilt sa dem til meg når jeg var og fikk meg nye felger med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 He he he... Det er helt tragisk hvor dumt vedlikeholdt norske veier er.. kan bare riste på hode og tenkte på bedre dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Traff et hull i veien i dag med påfølgende punktering og bulk i felgen Noen som vet om noen som retter opp felger i Hamar distriktet???? Gammelt nytt... Er en grunn til at jeg har to nye felger fremme... BTW: Se min fine vei hjem hver dag: http://www.bjirn.com/gammel/bmw/asfaltering/ Dette er tatt 2 uker etter asfaltering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 hvis det er et hull som bør fikses.... Så har jeg hørt om flere som faktisk har fått igjen for ødeleggelsene disse hullene har påført bilene... Altså erstattning for dekk og felg.... Hvis du gidder og krangle med vegvesnet eller vegdirektoratet eller hvem som enn sitter med detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 Jeg gidder ikke å krangle med de om det fordi felgen kan repareres (hadde felg og dekk blitt ødelagt hadde saken stilt seg annerledes)- det eneste som sto i hodet mitt var å få fikset felgen før vårmønstringa på søndag – helt uaktuelt å stille med to vinterdekk på 14” felger der... Til de som må ha fikset en felg på dagen vil jeg ønske lykke til – det er bortimot umulig her i distriktet nå for tiden… For det første er det vanskelig å finne noen som kan det og finner du noen som kan det er det 3 – 4 uker ventettid! Men med hjelp av venner i BMW-klubben fant jeg en kar på Skreia som kunne fikse det for meg i morgen… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Traff et hull i veien i dag med påfølgende punktering og bulk i felgen Noen som vet om noen som retter opp felger i Hamar distriktet???? Gammelt nytt... Er en grunn til at jeg har to nye felger fremme... BTW: Se min fine vei hjem hver dag: http://www.bjirn.com/gammel/bmw/asfaltering/ Dette er tatt 2 uker etter asfaltering Men ka i svarte er det de har gjort her da!! og 2 uker etter asfaltering..kunne bare glemt å kjøre der eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 hvis det er et hull som bør fikses....Så har jeg hørt om flere som faktisk har fått igjen for ødeleggelsene disse hullene har påført bilene... Altså erstattning for dekk og felg.... Hvis du gidder og krangle med vegvesnet eller vegdirektoratet eller hvem som enn sitter med detta Du sku bare visst hvor kranglevorne de er, jeg har prøvd i hele vinter. Men de holdt på at de hadde skiltet for veiarbeid... Jeg kom rundt en sving og sto plutselig i en jævla steinrøys, med en skeiv felg og et skværa dekk. Ingen skilt. Men hadde ikke kamera der og da, så kom tilbake noen timer etter... Da stod de og satt opp skilt... Og de påstod at de hadde stått der hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 en god grunn til og ha engangs kamera i bilen. vist du tar bilde av hullet og felgen og drar til veivesnet og legger fram dette er de erstattningsansvarlig vist hullet ikke var merket med skilt sa dem til meg når jeg var og fikk meg nye felger med dem. I disse ny moderne tider har vel folk kamera på telefonen sin.. Men, så var det å huske på å ta bilde da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Veistandarden er jo helt syk for tiden... Enda sykere med tanke på hvor mye vi betaler i avgifter for bil og vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå