alexrh Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Noen som har erfaringer med disse? Sprekker de fort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 en kompis av meg hadde det og han var veldig fornøyd med det. det ser jo mye bedre ut og mer moderne ut også. jeg skulle gjerne hatt det men lommeboken sier nei akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Minner meg om peugeout de grøftelysa der <) 406 om jeg ikke tar helt feil .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 jeg har de på min e36, og er kjempefornøyd med de \:D/ men de sprekker vel like fort som de orignale hvis du er borti en snøkant eller får en hard steinsprut.. Men de passet veldig bra på min, siden hovedlyktan mine er i chrom og.. anbefales på det sterkeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 På denne linken står det at man kan få en slags film over de som beskytter glasset. Noen forslag på hva vi kan bruke? http://www.emotiongarage.com/Merchant2/ ... 36-FOGS-GB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Går jo an til og legge litt tynt plexiglass foran lyktene.Da er en jo sikker på att de ikke sprekker av steinsprut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Noen som aner hvor de selger sånne til E-39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå