Aguilera Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Er det noen her som har prøvt seg på å lakkere felger? Isåfall hvordan gikk dere frem, hva brukte dere, hvor ble det kjøpt osv?? Typen sine felger skal lakkeres hvite, men lakkestedene skulle ha en syyyk pris for å gjøre det, så vi tenkte vi skulle prøve selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Hører også gjerne, vinterfelgene er slitne og har begynt å erodere. Så må lakkes opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 jeg lakerte mine felger hvit med felg lakk som jeg fikk kjøpt på en statoil stasjon. først så vasket jeg felgene grundig så mattet jeg di ned med 800 pusse papir før jeg så vasket felgene GRUNDIG med rødsprit. så la jeg grunning på felgene og til slutt la jeg farge på dem. resultatet vart kjempe bra men det annbefales og legge klar lakk på (ikke billig type for da blir felgene nesten gul) lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Hva fyller du sår med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 er det6 hakk i selve metallet på felgen si ville jeg brukt kjemisk metall. hvis du mener sår i lakken så kan du pusse ned helt til aluminiumet og prøve å få en fin overgang så vil grunninga ta resten av jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 kjemisk metall? aldri hørt om, hvor kjøpe hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 kjemisk metall er nesten det samme som sparkel bare at det blir like sterkt som metall. kan kjøpes på enkelte bensin stasjoner eller på di fleste bilrekvisita butikker eller bil verksteder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 ...og kan slipes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 jepp. bare man ikke venter til det har herdet seg helt ferdig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Spennende, da blir det prosjekt til helgen. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 lykke til. ingen årsak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 trådstjelere! noen andre som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Har hørt at innsatte på et fengesel i rogaland lakkerer felger skikkelig for 600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Har også lakkert selv med godt resultat,men det pleier å holde ca 3 måneder så begynner lakken å sprekke,har gjort det flere ganger opp gjennom årene men det samme skjer, vet ikke om det er dårligere lakk på spraybokser som er årsaken,men felger lakkert hos en billakkerer blir bra og holdbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Hmmm.. Sand-blåse og så blåse rent med luft og til slutt rent med rødsprit. viss du sand blåser, så må du huske å ha dekket på, ellers kan du risikere at du aldri får det skikkeligt tett igjenn. Vanlige lakke metode. du kan sikkert den etter sideskjørta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå