Power Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 når man starter pc`n er det endel programer som starter automatisk. vet det skal gå an å få stoppet det. det er et eller annet man skal skrive inn under (kjør) så man kan velge vilke prog som skal starte automatisk. men hva skal mann skrive?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 du kan sjekke mappen som heter OPPSTART! og fjerne eventuelle programlinker/snarveier derfra! eller så er det ofte en OPTION i selve programmet "RUN AT WINDOWS STARTUP" etc..så er det bare og avmarkere denne boksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 jeg vet jeg vet! Kjør----> msconfig, også går du på oppstart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 jeg vet jeg vet! Kjør----> msconfig, også går du på oppstart Funker kun i XP.. Er det noe annet han har finnes det andre måter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 takk takk. det var msconfig jeg tengte på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå