520d Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=709985 Med M5 motor 350hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Helt klart et morsomt prosjekt, MEN: bilen er ombygd fra 325i,ikke godkjent ennå,men kan kanskje ordes,ring for info.Noe små fix gjenstår Dette får meg til å stusse; kan KANSJE ordne godkjenning? Hvis han ville selge den bilen, så hadde han ordnet med godkjenning for lenge siden ville jeg trodd Den bilen har jo stått tilsalgs en stund da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 har snakka med han som eier bilen og han virker ganske useriøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 den der har stått til salgs i flere år fra og til.. eneste som duger på den bilen der er selve karroseriet og kanskje motoren hvis den ikke er rævkjørt.. hadde den vært godkjent hadde det vært noe..men når den KANSKJE kan godkjennes blir det lite interessant.. + at har hørt han skal ha gull og grønne skoger for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 150.000 for en bil som kanskje blir godkjent...... tror ikke d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 jeg og har ringt på den der for en stund tilbake og han fyren der er useriøs. da forlangte han faktisk 210000 og den skulle selges uten felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 210.000?!?!?!?? makan til kronidiot... ok..skal ha en HALV mill for min jeg å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Ombyggd fra 325i til M3, og så montert M5 motor i. Hørtes egentlig veldig merkelig ut. Hvorfor ikke bare kjøpe seg en M5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 bilen skal vist være veldig pen da. men d hjelper lite når den ikke er godkjent breddet eller har rett motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Den bilen tror jeg har gått her før. I så fall er den rævkjørt, bygd opp igjen, rævkjørt osv... Herjet med altså... Det var før det kom m5-motor i, men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 for 210 lapper hadde jeg handlet noe annet enn en 325 ombygd til M3 med M5 motor som IKKE er godkjent jeg ja.. Skikkelig sofainteriør er det i den å hvis jeg ikke husker feil.. for 210 kan du kjøpe en FEIT E30 M3 eller en E34 M5..så den der blir nok aldri solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Enig der.... når noe ikke er godkjent er det egentlig ikke verdt summen... Og når bilen kanskje ikke er behandlet godt så blir det jo skivebom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 den så jo fin ut da... men som dere sier.. hva er vitsen me å bygge om fra 325 til m3 til m3 me m5 motor... det koster vell skjorta det... ikke kjøp..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå