Lien Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Lurte bare på en liten ting jeg.. Da jeg kjøpte bilen satt det 60/40 senksett med dempere, men disse bruker gass i stedet for olje.. Er det noen fordel med de egentlig? I tillegg er de gule, så jeg lurte på hvilket merke det er? Er det ikke bare koni som leverer gule dempere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 jamex og bilsten lever også gule dempere. merket står ofte trykt inn i metallet på demperen. jeg vet ikke om det er noen fordel men vist du prøver å presse ned en gassdemper for hånd så kommer denne kraftigere opp igjen en en olje demper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 Dvs da si at bilen blir stivere med gass demperne? En kamerat av meg har også en E36 og hans bil er senket like mye som min, men hans bil slår nedpå veldig ofte, og jeg har ikke slått nedpå enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå