Gå til innhold

Innpress og steinsprut


Lien
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en E36 318 -91 og i påsken kom endelig sommerdekkene på :) 225/40-18" ble bilen skodd med, men da jeg så nærmere etter var inpresset på felgen 35, noe som førte til at felgen satt noe langt ute i hjulbuehuset. Original ET er jo 42, men gjør dette noe med hensyn på bilen egentlig, for det ser jo helt rått ut da :)

Anyway jeg har hatt problemer med steinsprut i hjulbuer forran og for en stund siden ble bilen lakkert i hjulbue og langs kanalen, grunnet noe rust, og dette kostet med nesten 2k noe som var helt j***** dyrt syntes jeg.. Det gikk akkurat 2 uker og så var nederste enden på hjulbuene forran rustete igjen, mens lakkerer sa at dette kunne ikke han gjøre noe mer med siden jeg hadde valgt å kjøre med så store felger. Anyways, jeg tok da saken i egne hender, og gikk til innkjøp av tectyl, rustsyre og maskeringstape. Jeg malte på tectylen og det ble usedvanlig bra, men nå gjenstår det å se hvor lenge det holder..

Mye av steinspruten skyldes nok det lave innpresset mitt, men hva gjør dere for å unngå steinsprut og rust i hjulbuer og små prikker langs enden på kanalene? Noen supre tips? Alt for skjønnheten veit dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså skvettlapper på en svart bil er jo ganske greit, men det er verre på en burgunder bil ;) Men vi får se hvor lenge denne tectylen holder.. Overlapper skvettlappene langt inn på kanalen eller stopper de i kanten av kanalen? Hvis du skjønenr det jeg mener da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...