Lien Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Jeg har en E36 318 -91 og i påsken kom endelig sommerdekkene på 225/40-18" ble bilen skodd med, men da jeg så nærmere etter var inpresset på felgen 35, noe som førte til at felgen satt noe langt ute i hjulbuehuset. Original ET er jo 42, men gjør dette noe med hensyn på bilen egentlig, for det ser jo helt rått ut da Anyway jeg har hatt problemer med steinsprut i hjulbuer forran og for en stund siden ble bilen lakkert i hjulbue og langs kanalen, grunnet noe rust, og dette kostet med nesten 2k noe som var helt j***** dyrt syntes jeg.. Det gikk akkurat 2 uker og så var nederste enden på hjulbuene forran rustete igjen, mens lakkerer sa at dette kunne ikke han gjøre noe mer med siden jeg hadde valgt å kjøre med så store felger. Anyways, jeg tok da saken i egne hender, og gikk til innkjøp av tectyl, rustsyre og maskeringstape. Jeg malte på tectylen og det ble usedvanlig bra, men nå gjenstår det å se hvor lenge det holder.. Mye av steinspruten skyldes nok det lave innpresset mitt, men hva gjør dere for å unngå steinsprut og rust i hjulbuer og små prikker langs enden på kanalene? Noen supre tips? Alt for skjønnheten veit dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 man kan få kjøpt en blank beskyttelses film for å legge under listene på bilen. denne beskytter mot steinsprang og slitasje av lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Jeg kjøpte originale bmw skvettlapper hos OSBILDELER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 Og de er ikke alt for store håper jeg? Hvor får man evn. kjøpt denne typer beskyttelses film? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 den kan kjøpes hos eiker motorshop og div. andre blrekvisita butikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KM Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Jeg har prøv film på samme sted det datt ganske for av pga varnm fra hjulene. KM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Og de er ikke alt for store håper jeg?Hvor får man evn. kjøpt denne typer beskyttelses film? Nei de kan jo ikke være så store, siden du tydeligvis ikke la merke til dem på bildet en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Tror nok det eneste som hjelper er skvettlapper.Synes egentlig att det er pent med det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 denne bmwen var pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 Altså skvettlapper på en svart bil er jo ganske greit, men det er verre på en burgunder bil Men vi får se hvor lenge denne tectylen holder.. Overlapper skvettlappene langt inn på kanalen eller stopper de i kanten av kanalen? Hvis du skjønenr det jeg mener da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Det er vel et ca 1 cm spor i skvettlappen, som du trer inn på kanalen/skjermen. Det gjør ikke så mye om bilen din er burgunder, for skvettlappene er samme farge som listene på dørene og støtfangerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå