Leonard Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Denne kar'n har tydligvis gjort leksen sin. Mario på piano, med bind forran øyene. 1:30 inn begynner han å spille på den "Underground" delen (er ikke sikker på om det er det den heter), det må man få med seg. http://gprime.net/video/blindfoldedmariopianist2.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 hadde peiling han der ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Heheh, den posta vel jeg for lenge siden... like morsomt hver gang, har nok pugga endel han der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 hehe, han hadde roen.. det der vekka minner om den gode gamle nintendoen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 ahahahahah vekker gode gamle minner ja..er endel år siden sist jeg spilte smb på nintendo! *ta ut av skapet* blir artig å spille igjen, bare for og sjekke om jeg fortsatt har de gamle skillsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Er det noen som har en nintendo 8bits til salgs da?? helst med duck hunter(var det navnet??) og pistol?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Åhh... Husker det spillet godt... Satt helt klin inntill tv´n med pistolen og plaffa i vei.. Var det ikke et spill med en bazooka oxo da eller var det super nintendo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Vet det var bazooka til supernintendo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå