Kjell Rune Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 selger 4 stk billetter til kampen 16 mai i molde mellom molde og aalesund. á kr 1500,- alle bill er utsolgt,har 4 extra.... tlf 91868490 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Du har lest hva som står på billettene angående videre salg? Måtte bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 nei og d er ike mine biletter so di. er brorn min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Svartebørs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 blir jo nesten som att du fikk ett sett felger som mange ville ha og selger dem dyrere til interiserte. er ikke d lov da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Blir nok ikke det samme Tror det står noe om at videre salg ikke er lov viss de selges for mer enn de ble kjøpt for bak på billettene. Det tror jeg jammen det ikke står på noen felger Jeg for min del, hadde aldri betalt 1500 kr for å se på noen som spiller fotball, allikavel om jeg liker å spille det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå