Mr Bmw Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Som topic sier trenger jeg Sommer dekk og felger til 91 mod e36, til max 4000,- så har du noen liggene så ikke nøl med å ta kontakt, helst i nogenlunde nærheten slik at de kan hentes; bor i Drøbak 3mil sør for oslo. Haster!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 http://zoouz.free.fr/Wheels/TMP_wheel/bmw_wheel_025.jpg Disse har jeg med bra dekk! De kan selges til neste fredag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bmw Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 Så jo pene ut de, hva slags dim er det på dekka og hva er bredde på felg, men hadde håpet å få tak i noen ennda raskere. Så er det flere som har, så skrik ut 16" er greit det men hadde håpet jeg kunne få takk i noen 17" burde jeg skrevet det med en gang, JA. Så BMW_325_cab har jeg ikke fått tak inoen til fredag så tar jeg kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Har 16" RIAL felger liggende. Med sinnsyk bra dekkmønster. KJøpte dem i fjor høst. Gi bud. http://bmwguiden.no/viewtopic.php?t=5942 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bmw Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 Ser helt greie ut de ja!! men Mosjøen blir vel langt unna tror jeg. orker ikke stess med frakt,venting,henting osv pluss at det er greit å kunne se dem før man kjøper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Sender de med NORcargo. Så har du dem innen en uke. close up bilder av hver enkelt felg, kan selvsagt også ordnes. Men du bestemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bmw Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 Ja jo, men da snakker vi ca en uke ja, lever ihåpet på å få tak i noen litt raskere, men kan du ikke komme med en pris da, blir litt lettere å vudere da. pris ink frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Så jo pene ut de, hva slags dim er det på dekka og hva er bredde på felg, men hadde håpet å få tak i noen ennda raskere.Så er det flere som har, så skrik ut 16" er greit det men hadde håpet jeg kunne få takk i noen 17" burde jeg skrevet det med en gang, JA. Så BMW_325_cab har jeg ikke fått tak inoen til fredag så tar jeg kontakt. Det er 225-50-16 meget bra mønster i dekka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bmw Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 Ingen flere som har noen liggene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bmw Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Da har jeg fått handlet meg felger, fikk takk i noen 17" med dekk til 2 lapper, jippi så da kan denne tråden stengs,slettes, eller noe slikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Hvordan felger ble det? Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bmw Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Hvordan felger ble det? Har du bilde? Ble disse, ikke de råeste men ble ganske så bra syntes jeg, å når dama pruter de ned til 2k selv kunne jeg jo ikke si nei. http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc= ... 1057&pos=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå