Gå til innhold

Prøvekjøring


Diesel power
 Share

Anbefalte innlegg

Da har æ endelig fått prøvekjørt 1-serie, om enn med minste motor så var det en opplevelse jeg unner flere. Dette var morro. Fikk ikke prøvd bilen skikkelig, kun tøffing i fartsgrensen. Men du verden for ett potensial denne bilen har. Har ikke kjørt småbil med denne følelsen før, og det med kun 115hk til rådighet.

A3 var vel kongen på dette markedet til nå, men har nada å kunne vise til sammenlignet med denne "gokarten" som selgerne så riktig omtalte den. Her var det ikke snakk om å bli påvirket av drivkrefter i hjula som er satt til å holde bilen på kurs. Det som er merkverdig er hvor liten hastighet som skal til før man kjenner dette fenomenet. Dette var innertier med tanke på kjørefølelse, mangler bare motor for å heve dette til ubestridt klasseleder. Hører at 120d er rå, men forventer M som kronen på verket. Fysiske regler tilsier at det ikke kan produseres FWD som macher dette. Smeltet mitt gode Bayerske hjerte. Vet ikke om jeg tør å sette meg inn i en 120d, kan fort brenne av penger som er tiltenkt andre formål på slikt :wae:

Takk til Reitan bil som tok seg bryet med å bringe nye 1serie, 3serie, 5serie og X3 til Kristiansundsfolket for visning/testkjøring denne uken. Dette frister noe så grønnjæv...!

Drømmen er 535d touring, men må nok gå for en brukt X5 når disse kryper under 500` med riktig utstyr og motor. 1års tid kanskje???

Dette må ha solgt masse bil. God respons så/hørte jeg.

Anbefalles!!!! :clap::bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...